Muita aiheita

Palautukset

Haluatko palauttaa jotain? Rekisteröi palautuksesi verkossa ennen tuotteen palauttamista. Jos palautuksen rekisteröinti ei jostain syystä ole mahdollista verkossa, voit tietysti palauttaa sen joka tapauksessa.

Kirjaudu sisään Mister Spex -tilillesi rekisteröidäksesi palautuksesi

Kirjaudu sisään

Jos tilasit vieraana, voit rekisteröidä palautuksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta. Pidä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi valmiina.

Rekisteröi palautus

Kuinka palautat tuotteesi

Käytä mukana olevaa palautuslomaketta ja palautusetikettiä.

Täytä palautuslomake ja laita pakettiin, tämä on tärkeää, jotta voimme yhdistää palautuksen juuri sinuun. Ilman palautuslomaketta emme tiedä kenelle tilaus kuuluu.

Kiinnitä sitten liitteenä oleva palautusetiketti pakettiin lähettääksesi tuotteesi meille veloituksetta takaisin. Jos sinulta puuttuu palautuslomake tai palautusetiketti, ole meihin yhteydessä osoitteeseen support@misterspex.fi ennen kuin palautat pakettisi.

  • HUOM! Varmista, että tuotteet on pakattu asianmukaisesti palauttaessasi ne. Olet itse vastuussa paketista/tuotteista, kunnes olemme vastaanottaneet ne.

  • Palauta paketti PostNordin kautta. Muista ottaa talteen kuitti palautuksestasi, kun olet luovuttanut paketin PostNordille. Säilytä kuitti, kunnes saat vahvistuksen palautuksen käsittelystä.

Jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä, ota yhteyttä Klarnaan Klarna-sovelluksen tai heidän verkkosivujen kautta.

Toimituskulut: Jos jostain syystä päätät maksaa palautuksesi itse, emme voi korvata postikuluja jälkikäteen. Mister Spex ei voi vastaanottaa toimituspisteisiin toimitettuja paketteja.

Kotisovituksen palautus

Voit helposti kirjata palautuksesi ja mahdollisen silmälasitilauksen verkossa. Seuraa sähköpostilla saamaasi linkkiä tai kirjaudu sisään tilillesi verkkosivuston kautta. Jos sinulla ei ole tiliä, luo se sähköpostilla saamiesi ohjeiden mukaan. Valitse kehys, täytä vahvuutesi ja valitse lasi ja mahdolliset pintakäsittelyt.

Täytä oheinen palautuslomake ja laita se pakkaukseen. Kiinnitä mukana tuleva palautusetiketti pakettiin, kun lähetät lasit takaisin.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää. Meidät tavoittaa puhelimitse 09 – 23 11 35 08 tai sähköpostitse osoitteeseen support@misterspex.fi

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

Postnord Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo