Muita aiheita

Palautus, takaisinmaksu & reklamaatiot

30 päivän avoin kauppa

Me Mister Spexillä haluamme sinun olevan tyytyväinen meiltä ostamiisi tuotteisiin! Siksi tarjoamme sinulle 30 päivän avoimen kaupan ja ilmaisen palautuksen kaikille tuotteillemme, mukaan lukien vahvuuksilla olevat silmälasit, aurinkolasit ja alennustuotteet, kunhan ne palautetaan käyttämättöminä alkuperäisessä kunnossa.

Piilolinssit

Piilolinssit on palautettava 30 päivän kuluessa avaamattomassa alkuperäispakkauksessaan. Tarkista pakkauksen (piilolinssipakkauksen) ulkopuolelta, että olet saanut oikean tuotteen ennen laatikon avaamista. Emme hyväksy palautuksena piilolinssipakkauksia, jotka on avattu tai joihin on piirretty tai kirjoitettu.

Piilolinssit katsotaan lääkinnällisiksi tuotteiksi, joten ne ovat kuluttajasuojalain nojalla vapautettu oikeudesta avata pakkaus tuotteen toimivuuden tarkistamiseksi.

Aurinkolasit

Ilmainen palautus on mahdollista 30 päivän sisällä, jos aurinkolasit ovat käyttämättömät alkuperäisessä kunnossa ja palautetaan yhdessä kaikkien alkuperäisten lisävarusteiden, kuten kotelon, puhdistusliinan, todistuksen ja mahdollisen laatikon kanssa sekä alkuperäisten muovilinssien kanssa, jos tilasit aurinkolasit vahvuuksilla.

Voit tietysti avata tilauksesi ja kokeilla aurinkolaseja samalla tavalla kuin kokeilet tuotetta kaupassa. Tuote tarkastetaan huolellisesti palautuskäsittelyn aikana.

Silmälasit

Jos saamasi lasit eivät sovi tai ne eivät yksinkertaisesti vastanneet odotuksiasi, sinulla on aina 30 päivän avoin kauppa ja ilmainen palautus, myös vahvuuksilla oleville silmälaseille. Edellytyksenä on kuitenkin, että lasit ovat käyttämättömiä ja palautetaan kaikkine tarvikkeineen.

Jos lasien vahvuudet eivät tunnu hyvältä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@misterspex.fi ennen palautusta, jotta voimme katsoa, voimmeko löytää ratkaisun ongelmaan.

HUOM! Palautuksen hyväksyminen edellyttää seuraavaa:

  • Tuotteiden tulee olla palautettaessa alkuperäisessä kunnossa. Emme ota vastaan palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on rikkoutunut tai vaurioitunut huolimattomuuden tai onnettomuuden seurauksena tai jos et ole noudattanut hoito-ohjeitamme.

  • Tarkista aina tuote huolellisesti vastaanotettuasi tilauksesi. Jos oletuksen vastaisesti saamasi tuote on saapuessaan vaurioitunut tai muuten virheellinen, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 7 päivän kuluessa.

Lue lisää kauppaehdoistamme täältä.

Palautukset

Kirjaudu sisään Mister Spex -tilillesi rekisteröidäksesi palautuksesi

Jos tilasit vieraana, voit rekisteröidä palautuksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta. Pidä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi valmiina.

Kuinka palautat tuotteesi

Käytä mukana olevaa palautuslomaketta ja palautusetikettiä. Täytä palautuslomake ja laita pakettiin, tämä on tärkeää, jotta voimme yhdistää palautuksen juuri sinuun. Ilman palautuslomaketta emme tiedä kenelle tilaus kuuluu. Kiinnitä sitten liitteenä oleva palautusetiketti pakettiin lähettääksesi tuotteesi meille veloituksetta takaisin. Jos palautuslomake puuttuu, on tärkeää, että kirjoitat yhteystietosi ja tilausnumerosi paperille ja liität sen mukaan palautukseen.

Mikäli sinulta puuttuu palautuslomake, ole yhteydessä asiakaspalveluumme support@misterspex.fi ennen kuin palautat tilauksesi.

  • Huom! Varmista, että tuotteet on pakattu asianmukaisesti palauttaessasi ne. Olet itse vastuussa paketista/tuotteista, kunnes olemme vastaanottaneet ne. Jos et palauta tilaustasi Mister Spex -palautusetiketillä, emme ota vastuuta vahingoista tai kadonneista tavaroista.

  • Palauta paketti PostNordin kautta. Muista ottaa talteen kuitti palautuksestasi, kun olet luovuttanut paketin PostNordille. Säilytä kuitti, kunnes saat vahvistuksen palautuksen käsittelystä.

  • Jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä, ota yhteyttä Klarnaan Klarna-sovelluksen tai heidän verkkosivujen kautta.

Toimituskulut: Jos jostain syystä päätät maksaa palautuksesi itse, emme voi korvata postikuluja jälkikäteen. Mister Spex ei voi vastaanottaa toimituspisteisiin toimitettuja paketteja.

Kotisovituksen palautus

Voit helposti kirjata palautuksesi ja mahdollisen silmälasitilauksen verkossa. Seuraa sähköpostilla saamaasi linkkiä tai kirjaudu sisään tilillesi verkkosivuston kautta. Jos sinulla ei ole tiliä, luo se sähköpostilla saamiesi ohjeiden mukaan. Valitse kehys, täytä vahvuutesi ja valitse lasi ja mahdolliset pintakäsittelyt.

Täytä oheinen palautuslomake ja laita se pakkaukseen. Kiinnitä mukana tuleva palautusetiketti pakettiin, kun lähetät lasit takaisin.

Tilaa vahvuuksilla olevat linssit äskettäin tilaamiisi kehyksiin

Haluatko tilata vahvuuksilla olevat linssit kehyksille tai aurinkolaseille edellisestä tilauksestasi? Tämä on mahdollista, kunhan palautat tilaamasi kehyksen 10 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja tuote on käyttämättömässä alkuperäisessä kunnossa. Vaadimme kuitenkin, että kehys on edelleen varastossamme, koska otamme uuden kehyksen uuteen tilaukseen.

Rekisteröi palautuksesi verkossa ja tee uusi tilaus vahvuuksilla olevalla lasilla. Täytä palautuslomake, jos se puuttuu, tilaa uusi tästä.

Heti kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, lähetämme palautusvahvistuksen tilausta tehdessäsi antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää. Meidät tavoittaa puhelimitse 09 – 23 11 35 08 tai sähköpostitse osoitteeseen support@misterspex.fi

Hyvitykset

1. Kuinka saan rahani takaisin?

Rahat palautetaan aina samalle maksutavalle kuin mitä käytit tilausta tehdessäsi.

2. Milloin saan rahani takaisin?

Palautus tapahtuu sen jälkeen, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Tämän tekemisen yhteydessä saat palautusvahvistuksen sähköpostitse.

  • Jos maksutavaksi valitaan "lasku (ei maksettu)", peruutamme laskun Klarnassa.

  • Jos maksutapa "lasku (maksettu)" on valittuna, Klarna ottaa sinuun yhteyttä hyvitystä koskien tehdäkseen takaisinmaksun. Hyvitys tapahtuu tällöin 10 arkipäivän kuluessa.

  • Jos maksutavaksi valitaan "korttimaksu/suoramaksu", rahat palautetaan noin 3-5 arkipäivän kuluessa maksutavalle, jolla maksoit tilauksesi.

Jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä, ota yhteyttä Klarnaan Klarna sovelluksen tai verkkosivuston kautta.

Tuotteen vaihto

Emme voi suorittaa suoria vaihtoja. Jos haluat vaihtaa tuotteesi, pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle ja tekemään täyden palautuksen tuotteista, joita et halua.

Reklamaatiot

1. Piilolinssit ja linssitarvikkeet:

Onko sinulla ongelmia piilolinssiesi kanssa? Tarkista ensin, että olet tilannut voimassa olevan piilolinssireseptin mukaisesti ja saanut oikean tuotteen. Piilolinssiresepti ei saa olla 12 kuukautta vanhempi. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse support@misterspex.fi. Tarvitsemme tilausnumerosi ja tiedot tuotteesta, jota haluat reklamoida:

  • Milloin ongelma ilmeni tai tapahtui? Ennen vai jälkeen, kun aloitit piilolinssien käytön?

  • Kuvaile millainen ongelma sinulla on

  • Kuinka monta piilolinssiä on ollut viallisia tai joissa on ongelmaa?

  • Oletko saanut vaurioita piilolinssien käytöstä?

Liitä kuva:

  • LOT-numero, jonka löydät piilolinssipakkauksen viivakoodista

  • Voimassa oleva piilolinssireseptisi

  • Viallisten piilolinssien vauriot

Koskeeko reklamaatiosi näkö- tai mukavuusongelmia ja/tai onko tämä ensimmäinen tilauksesi meiltä tilaamiisi piilolinsseihin? Siinä tapauksessa pyydämme sinua aina lähettämään kuvan voimassa olevasta piilolinssireseptistäsi. Ilman reseptiä emme voi käsitellä reklamaatiota.

On tärkeää, että säilytät piilolinssit, joita haluat reklamoida. Jos tuotetta ei ole jäljellä, emme voi jatkaa reklamaatiota. Muista myös säilyttää piilolinssilaatikot, joihin LOT-numero on kirjoitettu. Jos mahdollista, säilytä rikkinäistä piilolinssiä linssikotelossa nesteessä säilöttynä.

Meidän on saatava kaikki tilaustasi koskevat tiedot, jotta voimme viedä asian piilolinssien valmistajalle.

Mikäli reklamaatio hyväksytään Mister Spex lähettää korvaavan tuotteen.

2. Aurinko- ja silmälasit:

On tärkeää tutkia tuote huolellisesti sen saapuessa. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että toimitetut tuotteet ovat virheettömiä, kun vastaanotat ne. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tuote on vaurioitunut tai muuten viallinen saapuessaan, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä 7 päivän kuluessa vastaanottamisesta, jotta voimme jatkaa tapauksesi käsittelyä mahdollisena reklamaationa.

Tuotetakuu

Tarjoamme kaikille aurinko- ja silmälaseillemme kahden vuoden tuotetakuun. Tuotetakuu koskee vain tuotantovirheitä, ei itse aiheutettuja vaurioita tai käytön jälkeistä kulumista. Jos haluat reklamoida saamaasi tuotetta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 09 – 23 11 35 08 tai sähköpostitse osoitteeseen support@misterspex.fi, niin autamme sinua tapauksesi kanssa. Piilolinssejä ja silmälaseja koskevien reklamaatioiden yhteydessä Mister Spexillä on oikeus pyytää reseptiä, jotka osoittavat, että tilatut tuotteet ovat optikon määräämiä.

Tein virheen tilattaessa - mitä minun pitäisi tehdä?

Annoitko väärän toimitusosoitteen vai tilasitko väärillä vahvuuksilla tai väärät piilolinssit?

Valitettavasti emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi, mutta voimme yrittää pysäyttää sen ennen sen lähettämistä. Ota välittömästi yhteyttä Mister Spexin asiakaspalveluun, niin autamme sinua. On tärkeää, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman pian, sillä suuri osa piilolinssitilauksistamme lähtevät varastoltamme 24 tunnin sisällä. Tämä tarkoittaa, että on suuri riski, että sähköpostiasi ei ehditä käsitellä ennen kuin paketti on lähetetty. Muista myös: On asiakkaan vastuulla tarkistaa, että tilauksen yhteydessä on annettu oikea osoite.

Tilauksen peruminen

Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan kuin sitä ei ole vielä lähetetty. Kirjaudu sisään asiakastilillesi ja valitse tilauskatsauksesta tilauksesi, jonka haluat peruuttaa. Suoramaksun yhteydessä tilille varattu summa vapautetaan ja mahdollinen lasku peruutetaan.

Huomaa, että uuden tilauksen tekemisen jälkeen voi kestää muutaman minuutin, ennen kuin tilauksen peruutuslinkki tulee näkyviin tilauskatsaukseen.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

Postnord Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo