Muita aiheita

Palautukset

Saat sähköpostiisi palautusvahvistuksen heti palautuksen käsittelyn jälkeen.

Ennen palautusta otathan huomioon seuraavat asiat:

  • Uusiin vahvuuksiin saattaa kestää hetki totutella, tottumisaika voi olla jopa kolme viikkoa tai enemmänkin moniteholaseihin totutellessa.

  • Usein kehyksiä täytyy säätää, jotta ne istuvat moitteettomasti.

  • Lisää tietoa 30 päivän palautusoikeudesta löydät täältä.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, lue lisätietoa tältä sivulta, tai ole yhteyksissä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 09 – 23 11 35 08.

Haluatko palauttaa tuotteen?

Kirjaudu sisään Mister Spex -tilillesi rekisteröidäksesi palautuksesi

Kirjaudu sisään

Jos tilasit vieraana, voit rekisteröidä palautuksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta. Pidä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi valmiina.

Rekisteröi palautus

1. Tärkeää tietoa palautusta koskien

  • Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäiskunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa sekä palautukseen tulee liittää kaikki lisätarvikkeet, esimerkiksi puhdistusliina tai aitoustodistus.

  • Tuotteen on oltava alkuperäisessä jälleenmyyntikunnossa.

  • Kaikki palautukset tarkastetaan ja takaisinmaksu tapahtuu ainoastaan, mikäli tuote täyttää palautusehdot.

  • Asiakas maksaa palautuskustannukset.

  • Paketoi tuote ja säästä kuitti.

2. Miten lähetän tuotteen takaisin?

  • Täytä tilausnumero ja palautuksen syy erillisille paperille. On erittäin tärkeää, että nämä löytyvät palautuksen mukana, jotta pystymme varmistamaan että palautus on tulossa juuri sinulta.

  • Aurinkolasien mukana tulee palautusetiketti, jota voit käyttää palautusta tehdessä ja jättää paketin lähimpään toimipisteeseen. Palautusetiketillä lähetettävät tilaukset ovat seurattavissa, joten tiedät aina missä vaiheessa palautuksesi on. Aurinkolasien palauttaminen on ilmaista.

  • Mikäli palautat silmälasit tai piilolinssit, käytäthän alla olevaa palautusosoitetta. Muistathan, että asiakas maksaa palautuskustannukset.

  • Palautusosotteemme on:

Mister Spex PL 9200 00002 Helsinki

  • Suosittelemme sinua valitsemaan seurantatunnuksellisen paketin Postissa, jotta voit selvittää pakettisi sijainnin mikäli se sattuisi katoamaan postin kuljetuksessa. Mister Spex ei vastaa kuljetusvahingoista eikä palautetuista tuotteista.

  • Kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen. Sähköpostiosoite on sama kuin tilausta tehtäessä käytetty osoite.

Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan puhelimitse: 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

posti Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo