Saat sähköpostiisi palautusvahvistuksen heti palautuksen käsittelyn jälkeen.
Ennen palautusta otathan huomioon seuraavat asiat:
Uusiin vahvuuksiin saattaa kestää hetki totutella, tottumisaika voi olla jopa kolme viikkoa tai enemmänkin moniteholaseihin totutellessa.
Usein kehyksiä täytyy säätää, jotta ne istuvat moitteettomasti.
Lisää tietoa 30 päivän palautusoikeudesta löydät täältä.
Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, lue lisätietoa tältä sivulta, tai ole yhteyksissä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 09 – 23 11 35 08.
Haluatko palauttaa tuotteen?
Kirjaudu sisään Mister Spex -tilillesi rekisteröidäksesi palautuksesi
Kirjaudu sisäänJos tilasit vieraana, voit rekisteröidä palautuksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta. Pidä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi valmiina.
Rekisteröi palautusPalautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäiskunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa sekä palautukseen tulee liittää kaikki lisätarvikkeet, esimerkiksi puhdistusliina tai aitoustodistus.
Tuotteen on oltava alkuperäisessä jälleenmyyntikunnossa.
Kaikki palautukset tarkastetaan ja takaisinmaksu tapahtuu ainoastaan, mikäli tuote täyttää palautusehdot.
Asiakas maksaa palautuskustannukset.
Paketoi tuote ja säästä kuitti.
Täytä tilausnumero ja palautuksen syy erillisille paperille. On erittäin tärkeää, että nämä löytyvät palautuksen mukana, jotta pystymme varmistamaan että palautus on tulossa juuri sinulta.
Aurinkolasien mukana tulee palautusetiketti, jota voit käyttää palautusta tehdessä ja jättää paketin lähimpään toimipisteeseen. Palautusetiketillä lähetettävät tilaukset ovat seurattavissa, joten tiedät aina missä vaiheessa palautuksesi on. Aurinkolasien palauttaminen on ilmaista.
Mikäli palautat silmälasit tai piilolinssit, käytäthän alla olevaa palautusosoitetta. Muistathan, että asiakas maksaa palautuskustannukset.
Palautusosotteemme on:
Mister Spex PL 9200 00002 Helsinki
Suosittelemme sinua valitsemaan seurantatunnuksellisen paketin Postissa, jotta voit selvittää pakettisi sijainnin mikäli se sattuisi katoamaan postin kuljetuksessa. Mister Spex ei vastaa kuljetusvahingoista eikä palautetuista tuotteista.
Kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen. Sähköpostiosoite on sama kuin tilausta tehtäessä käytetty osoite.
Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan puhelimitse: 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.